Kedves Ügyfeleink!
A kiszállítási napok hétfő, szerda és péntek.
Rendelés leadási határidők:
hétfői kézbesítés esetén: szerda 17.00 óra
szerdai kézbesítés esetén: vasárnap 14.00 óra
pénteki kézbesítés esetén: kedd 17.00 óra
Kérjük ezt a rendelés leadásakor figyelembe venni!
Megértésüket köszönjük!
Szuperanyu kölcsönző csapata
KÖLCSÖNZÉS MENETE
Ön a honlapon kattintással kiválasztja a bérelni kívánt eszközt, majd kiválassza a naptárból a személyes átvétel vagy kiszállítás dátumát, mely egyben a bérlet kezdő dátuma is lesz, továbbá megadja a legördülő menüből a kölcsönzés időtartamát, majd a Kosár gombra kattintással a bérelni kívánt eszköz(ök) a Kosárba kerül(nek).
A weboldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintva előjön a Kosár tartalma, ahol a Rendelés gombra kattintva láthatóvá vállnak az általános szerződési feltételek, melyeket el kell fogadni a rendelés véglegesítéséhez. A vásárlási feltételek elfogadása után a Bérlő áttér a rendelési adatok oldalra, ahol megadja személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám, személyi igazolvány szám), számlázási, valamint – amennyiben ez utóbbi a számlázási címtől eltér – a bérelt eszközök átvételének címét. A rendelési adatok oldalon a Fizetés résznél tudja jelölni a Bérlő, hogy melyik szállítási módot választja és annak milyen költsége van.
A rendelés áttekintése gomb megnyomásával ellenőrizhető a megrendelt szolgáltatás, valamint a megadott adatok.
A rendelés feladása gombra kattintva véglegesíthető a rendelés, vagy lehetőség van visszalépni és módosítani a szükséges adatokat!
A véglegesített rendelésről a Bérlő egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap. Ezt követően küldjük a kitöltött adatok alapján a bérleti keretszerződést, átolvasás után - különösen az adatok ellenőrzése fontos - az email-ben megkapott "elfogadom" gombra kattintva a szerződést elektronikusan alá tudja írni, ezt követően a Bérbeadó által is elektronikusan hitelesített szerződést megküldjük email-ben. Tehát a bérleti keretszerződés a Bérlő, valamint a Bérbeadó részéről is elektronikusan kerül aláírásra. Ezt követően a megrendelés e-mail útján is megerősítésre kerül.
A bérlet a bérleti keretszerződés aláírásával jön létre, mellyel Bérlő elismeri, hogy előzetesen megismerte és elfogadta Bérbeadó honlapján is közzétett bérbeadásra vonatkozó általános szerződési feltételeket. A bérleti időt minden esetben az átvétel vagy az első kézbesítési kísérlet napjától számítja a Bérbeadó.
A bérleti keretszerződés a bérelt eszköz(ök) visszaadásának időpontjáig él, mely tény a szerződésen feltűntetésre kerül, melyet Bérlő és Bérbeadó aláírásával is elismer. Kaució visszafizetése is a visszaadással egyidejűleg történik meg Bérbeadó részéről, kivéve a postai úton visszaérkező Eszköz esetében, ahol az átfutási idő maximum 5 munkanap. A visszaadáskor kell rögzíteni az Eszköz műszaki állapotát, tartozékait, az esetleges hibákat.
Az Eszközök átadás-átvételéről és visszavételéről külön jegyzőkönyv nem kerül felvételre, személyes átvétel esetében az átvétel dátuma, postai úton történő kézbesítés esetén pedig az átvétel vagy az első kézbesítési kísérlet napja az átadás-átvétel és visszavétel napja.
SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK KÖLCSÖNZÉS ESETÉN
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Az alábbi lehetőségek állnak ügyfeleink rendelkezésére, hogy a kiválasztott eszköz(öke)t átvegyék :
- személyes átvétel helye: 9700 Szombathely, Szent Gellért utca 37.
Személyes átvételi időpontok:
Kedd, csütörtök: 16.30-17.30 óra között lehetséges előre egyeztetett időpontban!
Péntek: 15.00-16.00 óra óra között lehetséges előre egyeztetett időpontban!
Szombat és vasárnap: 09.00-10.00 óra között előre egyeztetett időpontban!
Figyelem! Kizárólag az oldalon elektronikusan leadott és visszaigazolt rendelések átvételére van lehetőség a fenti időpontokban!
Telefonszámunk: 0670/377-1525
- Szombathely területen a kiszállítás, ill. a visszaszállítás díja: 800 Ft/alkalom
- futárszolgálattal történő kiszállítás díja Magyarország területén előre utalás esetén: 2649 Ft
- futárszolgálattal történő kiszállítás díja Magyarország területén utánvéttel: 3200 Ft
- Gls csomagpontra szállítás előre utalással: 3200 Ft
Minden babaterméket tudunk futárszolgálattal küldeni!
A rendelési adatok oldalon a Fizetés résznél tudja jelölni, hogy melyik szállítási módot választja.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
A bérleti keretszerződésben meghatározottak szerint:
- előre utalással
- utánvéttel
- készpénzzel (személyes átvétel esetén).
Kaució mértéke az egyes termékeknél feltüntetésre került.
BÉRLET HOSSZABBÍTÁSA
Tetszőleges alkalommal lehetséges, minimum bérleti idő a napi foglalású termékeknél 1 nap, a havi foglalású termékeknél 1 hónap. Ennél rövidebb időre is bérelhetőek a termékek, de a minimum bérleti időt ebben az esetben is ki kell fizetni.
BÉRELT ESZKÖZ VISSZAKÜLDÉSE
A bérelt eszközt vissza lehet küldeni saját szervezésben bármelyik futárszolgálattal az alábbi címre: 9700 Szombathely, Varasdy Károly utca 8/C., vagy kérésre tudunk érte házhoz GLS-t küldeni, melynek díja 2899 Ft, mely a kaucióból kerül levonásra a bérlet végén! Utóbbi esetben a futárszolgálatnak csak át kell adni a kartondobozba becsomagolt bérelt eszköz(öke)t, a futár viszi a címkét, így a dobozra nem kell írni semmit!
Ha még lenne kérdés, várjuk megkeresését az alábbi elérketőségeinken:
- szuperkolcsonzo@gmail.com
- 06703771525
Szép napot!
Béres Károlyné Erzsi